02.02.2022
Objavil: Dare Gliha
Po poročilu družbe MIDIA Research se trg pretočne glasbe še naprej razvija, pri čemer Spotify še vedno vodi s pomembnim 31-odstotnim tržnim deležem. Podatki so nekoliko starejši in zajemajo drugo četrtletje lanskega leta, vendar je bilo poročilo objavljeno šele pred kratkim.
Drugo mesto zaseda Applova storitev pretakanja s 15-odstotnim tržnim deležem, sledi ji Amazon Music s 13-odstotnim deležem. Slednja si tretje mesto deli s storitvijo Tencent Music, medtem ko dosega Googlova storitev YouTube music le 8 %. Kljub temu poročilo ugotavlja, da gre za najhitreje rastočo storitev v panogi.
Toda ob tako hitro rastočih številkah so pravzaprav vsi zmagovalci. Celoten trg se je na letni ravni povečal za 26,4 %, skupno pa je po vsem svetu naročenih 523,9 milijona ljudi. Zaradi tega se je delež Spotifyja v drugem četrtletju leta 2021 nekoliko zmanjšal v primerjavi s 34 % v letu 2019 in 33 % v letu 2020.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |