marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Starše skrbi spletna varnost otrok, a se z njimi o tem ne pogovarjajo dovolj


27.09.2019
Objavil: Dare Gliha

84 % staršev po vsem svetu skrbi varnost njihovih otrok na spletu, čeprav v povprečju v času celotnega otroštva namenijo le 46 minut za pogovor z otrokom o spletni varnosti. Pri tem več kot polovica (58 %) vprašanih za pogovor o tej temi porabi manj kot 30 minut.

Varnost in zasebnost otrok na spletu postaja ena od glavnih skrbi današnjih staršev. Te skrbi so dobro osnovane, saj ima, glede na raziskavo Kaspersky, vsak deveti otrok, star od sedem do 12 let, napravo, pametni telefon ali tablico, s katero se lahko poveže na internet. Vsak drugi starš (64 %) se pri tem strinja, da njihovi otroci na spletu preživijo preveč časa. To pomeni, da čas, ki bi sicer bil namenjen za ostale aktivnosti in radosti otroštva, raje preživijo pred ekranom in so tako neprestano izpostavljeni številnim tveganjem.

Starši kot najbolj nevarno spletno tveganje za otroke prepoznavajo škodljivo spletno vsebino, kot je spolnost ali nasilje (27 %), sledi možna odvisnost od internete (26 %) in skrb, da bo otrok prejel anonimno sporočilo oz. vsebino, ki ga bo nagovarjala v nasilne ali druge neprimerne aktivnosti (14 %).

Ob tem 81 % staršev verjame, da je skupna odgovornost staršev in šol, da otroke učijo o spletni varnosti, jim razložijo nevarnosti, ki jim pretijo med brskanjem po internetu, in tako zmanjšajo morebitna tveganja. Hkrati 86 % staršev meni, da so oni v boljšem položaju kot šole za razlago te teme, saj jim otroci bolj zaupajo.

Glede na to, da starši prepoznavajo svojo odgovornost za svetovanje otrokom o spletni varnosti, pa za to kljub temu porabijo manj kot uro časa, rezultati raziskave Kaspersky kažejo, da je tak pogovor za starše težek. Ob tem so straši kot največje izzive pogovora o spletni varnosti z otroci izpostavili:

• Razlaga groženj na način, da bo otrokom razumljiv in se bodo z njimi lahko poistovetili (60 %).
• Doseči, da bodo otroci grožnje jemali resno (51 %).
• Odvrniti otroke, da bi sledili oz. jim dali samozavest, da ne sledijo pritiskom vrstnikov (42 %).

Emma Kenny, vodilna psihologinja, televizijska in radijska voditeljica ter kolumnistka, ki trenutno sodeluje z družbo Kaspersky, je komentirala ugotovitve raziskave: »Povsem razumljivo je, da starši ne želijo, da bi otroci imeli strah pred uporabo interneta. A pri tem je bistveno, da ne zavzamejo premalo strogega pristopa do spletne varnosti. Uravnoteženost je ključna in ozaveščen otrok je varen otrok. Starši tako z izboljšano komunikacijo o spletni varnosti in primernem obnašanjem na spletu zagotovijo, da njihovi otroci od kibernetskega življenja odnesejo pozitivne plati, hkrati pa jih ne skrbi vedenje otrok na spletu. Otroke je seveda treba zaščititi in starši lahko to storijo tako, da najprej sebe poučijo o spletnih mestih, ki jih obiskujejo njihovi otroci, ter z njimi preživijo čas, ko ti brskajo po spletu. Hkrati pa uporabljajo zanesljivo varnostno rešitev, ki ščiti njihove otroke pred neprimerno ali žaljivo vsebino.«

Jasno je, da morejo starši začeti z bolj osebnim in pogovornim pristopom za ustvarjanje varnih spletnih izkušenj ter pri tem uporabiti orodja, ki jim lahko pomagajo pri teh pogovorih.

Tako Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky, izpostavlja: »Žal moramo sprejeti dejstvo, da internet otrokom omogoča stik z vsebino, za katero ne želimo, da bi jo videli. Skrbi o varnost in zasebnosti otrok na spletu so tako danes med najbolj pomembnimi za starše, še posebej ker vemo, kako težko se je o teh temah pogovarjati z otroci, da ti res poslušajo. Zato je družba Kaspersky predana snovanju varnostnih rešitev in priporočil za vso družino, ki so pomirjajoče tako za starše kot otroke.«

Raziskavo jo je naročila družba Kaspersky, izvedlo pa podjetje za tržne raziskave Savanta.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki