12.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič
Pri mobilnem operaterju T-Mobile so se odločili prebarvati celotno letalo v oglaševalske namene. Družba je pobarvala letalo Airbus A319 nemškega nizkocenovnega letalskega prevoznika Germanwings v njihovo značilno škrlatno barvno shemo.
Airbus ima tudi ime, "Spirit of T-Mobile" (Duh T-Mobila) in je pretekli teden po uradni slovesnosti poimenovanja tudi vzletelo iz Hamburga. Med drugim so bili na krovu celotna nogometna ekipa FC Köln, z njimi pa je bilo 30 navijačev (izžrebanci raznih nagradnih iger). Skupaj so poleteli na tekmo proti nogometnemu klubu Hamburger SV.
"Spirit of T-Mobile v škrlatni barvi povečuje našo tržno prisotnost in obenem izraža naše bližnje partnerstvo z letalsko družbo Germanwings," je povedal Martin Knauer, član uprave vodstva, odgovoren za prodajo in servisne storitve družbe T-Mobile International. "S simpatičnim potniškim letalom si utiramo nove sledi v oglaševanju, s skupno slovesnostjo pa izražamo regionalno podobnost z nogometnim klubom FC Köln."
Dr. Andreas Bierwirth, direktor letalske družbe Germanwings je poudaril skupne cilje obeh družb: "Za nas je T-Mobile idealen partner za tako obliko marketinškega sodelovanja. Oboji smo vodilni na svojih poslovnih področjih in oboji iščemo strateške cilje biti prvi z našimi ponudbami na evropskem trgu."
Označitev letala "Spirit of T-Mobile", ki jo nosi letalo Airbus A319 z registracijo D-AKNS, je del triletnega tržnega sodelovanja med mobilnim operaterjem in letalskim prevoznikom. Logotip T-Mobile ni opažen samo zunaj letala, temveč tudi v notranjosti, kot npr. na zložljivi mizici ali na kartah. Letalo, ki potuje po celi Evropi, pa lahko sprejme 144 potnikov.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |