03.05.2013
Objavil: Dare Gliha
Podjetje Symphony EYC, vodilni svetovni ponudnik maloprodajnih rešitev in storitev, usmerjenih h kupcu, ki je nastal z združitvijo podjetij Aldata in EYC, je predstavil izsledke raziskave, ki kažejo, da so tako evropski kot ameriški potrošniki željni mobilnih interakcij kot dela njihove splošne nakupne izkušnje.
Symphony EYC je z raziskavo identificiral tri ključne nakupne trende:
• Personalizacija: Kupci si želijo biti prepoznani, ko vstopijo v trgovino, dobivati individualne, personalizirane ponudbe in upravljati trgovske zvestobne programe prek svojih mobilnikov.
• Mobilne storitve: Večina kupcev želi uporabljati svoje mobilnike za primerjavo cen v trgovinah, za iskanje izdelkov in zagotavljanje povratnih informacij.
• Mobilno nakupovanje: Le malo kupcev dejansko uporablja svoje mobilnike za nakupovanje prehrambnih izdelkov.
»Čeprav se ameriški in evropski kupci prehrambnih izdelkov razlikujejo v tem, kakšen odnos imajo s svojimi trgovci, si večina želi izboljšati svoje nakupne izkušnje z mobilnimi storitvami,« je povedala Ellen Dixon, globalna višja podpredsednica za marketing v podjetju Symphony EYC. »Kupci si želijo svoje mobilnike uporabljati za iskanje izdelkov v trgovini, primerjavo cen v različnih trgovinah ter za nudenje povratnih informacij in predlogov glede izbora prehrambnih izdelkov.«
Personalizacija: Biti prepoznan kot redni kupec je malenkost bolj pomembno za Američane (54 %) kot Evropejce (48,5 %). V splošnem so Američani (19 %) bolj zainteresirani za to, da trgovci poznajo njihove zdravstvene/osebne preference, kot so dieta, alergije in življenjski slog, kot Evropejci (16 %). Tako prvi (53 %) kot drugi (48 %) si želijo dobivati posebne ponudbe, prilagojene njihovim nakupnim preferencam.
Mobilne storitve v trgovini: Možnost primerjanja cen je bila najbolj želena mobilna storitev tako za Američane (69,5 %) kot Evropejce (62,1 %). Se pa potrošniki na preiskovanih dveh celinah razlikujejo glede ostalih storitev. Američani kot najpomembnejše navajajo zbiranje in koriščenje zvestobnih točk (57,5 %), želje glede novih izdelkov (56,7 %) ter iskanje določenih in podobnih izdelkov v trgovini (55,6 %). Po drugi strani pa si evropski potrošniki želijo možnost hitrega plačevanja v trgovini (49,7 %), pridobivanje bolj podrobnih informacij o izdelkih ali sestavinah (49,7 %) ter zbiranje in koriščenje zvestobnih točk (47,6 %).
Mobilno nakupovanje prehrambnih izdelkov: Kupci v Ameriki in Evropi še niso povsem sprejeli nakupovanja prehrambnih izdelkov prek mobilnikov, saj je le 5,6 odstotka Američanov in 8,7 odstotka Evropejcev navedlo, da so dejansko že uporabili mobilnik za nakup tovrstnih izdelkov.
Vplivanje na izbiro izdelkov: Američani si zelo želijo vplivati na zalogo izdelkov trgovcev na drobno. 86 odstotkov Američanov in 79 odstotkov Evropejcev je navedlo, da si želijo podajati zahteve po izdelkih, ki jih trgovec trenutno nima na zalogi. Ideje o novih izdelkih ali spremembe glede obstoječih si želi s trgovcem deliti 72 odstotkov Američanov, Evropejcev je takih 65 odstotkov. Mnenje o tem, kaj jim je na izdelkih všeč in kaj ne, si želi podati 80 odstotkov vprašanih v ZDA in 68 odstotkov v Evropi, a skupinam za primerjavo idej bi se pridružilo le 42 odstotkov Američanov in 32 odstotkov Evropejcev.
Zvestoba: Ameriški potrošniki (46 %) bi v primerjavi z evropskimi (41 %) v večji meri razmislili o nakupovanju pri drugem trgovcu v zameno za možnost vplivanja na ponudbo izdelkov.
Storitev prevzemanja kupljenega blaga: Čeprav daje 69 odstotkov Američanov in 59 odstotkov Evropejcev prednost tradicionalnemu nakupovanju v trgovini, je spletno nakupovanje in dostava kupljenih izdelkov na dom druga najljubša oblika nakupovanja v obeh regijah (40 % v ZDA in 56 % v Evropi). Nov koncept »Drive«, ki kupcem omogoča naročanje prek spleta ter prevzem kupljenih izdelkov v trgovini na posebnem mestu, je zanimiv 27 odstotkom Američanov in 20 odstotkom Evropejcev.
Zasebnost: Več kot 80 odstotkov ameriških potrošnikov nima težav z deljenjem osebnih podatkov s trgovci, dokler jih le-ti varno shranjujejo. V Evropi je takih potrošnikov 76 odstotkov.
Raziskava, ki jo je po naročilu podjetja Symphony EYC izvedla družba Vision Critical, je zajela tisoč ameriških potrošnikov in 3130 potrošnikov iz Francije, Nemčije in Združenega kraljestva. Potekala je dva tedna, in sicer med praznično nakupovalno sezono. Vprašanja so se osredotočala na navade glede spletnega nakupovanja ter na prednosti in spodbude za vključevanje mobilnih tehnologij v njihove izkušnje nakupovanja prehrambnih izdelkov.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |