marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Telekom Slovenije poenostavlja komunikacijo z uporabniki


06.11.2013
Objavil: Thomas Bergant

Telekom Slovenije ima od danes dalje osveženo podobo krovne blagovne znamke, pod katero so združene vse storitve, ki jih družba ponuja svojim uporabnikom. Tako bo Telekom Slovenije odslej vso svojo ponudbo, pa naj gre za širokopasovne internetne, fiksne, mobilne, predplačniške ali IKT-storitve, komuniciral pod krovno blagovno znamko Telekom Slovenije.

Izjema ostajajo specifično profilirane segmentne znamke, kakršna je znamka za mlade Itak, ki bo na trgu še naprej nastopala samostojno, ter partnerske znamke, ki jih ima Telekom Slovenije v solastništvu z drugimi poslovnimi subjekti (npr. Moneta).

V skladu z zastavljeno marketinško strategijo tako Telekom Slovenije izvaja konsolidacijo blagovnih znamk s prenosom moči in vrednosti dosedanjih blagovnih znamk v eno močno krovno blagovno znamko. Pod krovno blagovno znamko Telekom Slovenije se bodo storitve Mobitel še naprej imenovale vse storitve na mobilnem segmentu, storitve SiOL ostajajo storitve na širokopasovnem segmentu, storitve Mobi pa storitve v predplačniškem segmentu. Konsolidacija blagovnih znamk sicer sodi med strateške projekte Telekoma Slovenije.

Konsolidacijo blagovnih znamk je večina evropskih telekomunikacijskih operaterjev opravila že pred leti, v Telekomu Slovenije pa na ta način zaključujejo proces, ki so ga pričeli z združitvijo družb Telekom Slovenije in Mobitel v eno pravno osebo 1. julija 2011. »Ustvarjanje ene močne krovne blagovne znamke je s poslovnega, prodajnega in komunikacijskega vidika pomembno predvsem zato, ker se v telekomunikacijski panogi meje med storitvami, vsebinami, platformami in produkti vedno bolj brišejo, uporabniki pa želijo in pričakujejo, da jim bomo na enem mestu ponudili rešitev vseh njihovih komunikacijskih potreb. Dinamični trg, na katerem delujemo, od nas zahteva nenehno prilagajanje, spreminjanje in razvoj. Družba Telekom Slovenije namerava tudi v prihodnje obdržati položaj vodilnega telekomunikacijskega ponudnika v Sloveniji, na trgih JV Evrope, na katerih smo prisotni, pa je naš strateški cilj nadaljnja krepitev položaja Skupine Telekom Slovenije kot močnega regionalnega telekomunikacijskega operaterja,« ob tem poudarja mag. Rudolf Skobe, predsednik uprave Telekoma Slovenije.

»Krovna blagovna znamka nam bo omogočila, da bomo uporabnikom lahko ponudili še bolj celovito in predvsem pregledno storitev, še več bomo imeli tudi priložnosti za navzkrižno prodajo naših storitev. Konsolidirana znamka našim uporabnikom prinaša predvsem drugačno zavezo Telekoma Slovenije, ki temelji na odprtosti, pretočnosti, fleksibilnosti, nadgradljivosti in svobodni izbiri pri sestavljanju naših izdelkov, storitev in paketov. S konsolidacijo blagovnih znamk smo se odločili za poenostavljanje našega nastopa na trgu, in sicer tako s komunikacijskega kot prodajnega vidika. Vse aktivnosti so usmerjene k zagotavljanju oprijemljivih in učinkovitih rešitev s prepletanjem storitev, vsebin in platform. S tem blagovno znamko Telekom Slovenije krepimo na konkurenčnem telekomunikacijskem trgu,« pravi mag. Simon Furlan, direktor Sektorja za marketing Telekoma Slovenije.

Ob tej priložnosti so v Telekomu Slovenije uvedli enoten Program zvestobe, ki združuje dosedanja Program zvestobe SiOL in Točke povezanosti. Program zvestobe je odslej namenjen tako uporabnikom mobilnih in internetnih kot tudi fiksnih storitev. Na ta način v Telekomu Slovenije uporabnikom zagotavljajo še večji nabor ugodnosti, atraktivno in redno osveženo ponudbo ter enotno upravljanje s programom zvestobe. Program zvestobe namreč odslej omogoča zbiranje točk za vse storitve, ki jih imajo uporabniki naročene pri Telekomu Slovenije, na enem samem računu.

V Telekomu Slovenije so celovito prenovili tudi svojo spletno predstavitev. Spletno mesto www.telekom.si postaja osrednje mesto za vse storitve Telekoma Slovenije za zasebne in poslovne uporabnike tako v mobilnem kot fiksnem segmentu. Poleg tega so v Telekomu Slovenije prenovili podobo Pošte SiOL, E-trgovine, Monitorja, Beta Kluba in strani Moj Telekom ter vse mobilne aplikacije (TViN, Moj Plus, BOX Daljinec, Komunikator, Moj Telekom).

Z osveženo celostno podobo, ki so jo za Telekom Slovenije zasnovali v agenciji Futura DDB, želijo v Telekomu Slovenije izraziti svoje poslanstvo in vizijo, ki ju v najkrajši obliki povzema slogan: Živi svobodno. Podobo tvori množica krogov različnih velikosti v modri barvni skali, ki se deloma prekrivajo in pokrivajo. Kljub temu pa vsak ima svoje mesto in vsi skupaj tvorijo navidezno krožnico novega, večjega kroga – skupnosti. Na ta način Telekom Slovenije na vizualno preprost način izraža svojo vizijo prihodnosti, ki jo vidi v družbi, v kateri lahko vsak posameznik piše svojo lastno zgodbo, misli svojo misel, sanja svoje sanje, uživa svojo svobodo. V Telekomu Slovenije verjamejo, da z novimi tehnologijami lahko omogočajo nove oblike svobode in soustvarjajo okolje za razvoj kompetentnih posameznikov in družbe.

Posameznik in družba sta v živem in dinamičnem odnosu, zato bodo uporabniki podobo srečevali v zelo dinamičnih vizualnih oblikah. Avtorji želijo, da podoba živi svobodno, da je nenehno v gibanju in da izraža veselje do življenja.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki