marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Sodelovanje Planeta 9 pri filmu Toše - The Hardest Thing


11.02.2009
Objavil: Thomas Bergant

Pri pripravi glasbenega biografskega filma Toše - The Hardest Thing je sodelovala tudi produkcijska ekipa podjetja Planet 9. Dokumentarni film predstavlja nastajanje Tošetovega angleškega albuma in zadnje leto njegovega življenja. Od 12. februarja dalje bo na ogled v slovenskih kinematografih in kinodvoranah na območju celotne nekdanje Jugoslavije.

V slovenske kinematografe prihaja dokumentarni film Toše - The Hardest Thing. Ta skupaj z izidom zadnjega albuma priljubljenega makedonskega pevca, ki je izšel 25. januarja 2009, predstavlja poklon njegovih sodelavcev njemu in njegovemu glasbenemu ustvarjanju. Jedro dokumentarnega filma so posnetki s snemanja omenjenega Tošetovega albuma, ki je potekalo na Jamajki, v Londonu in na Švedskem. Režijsko taktirko je prevzel Boštjan Slatenšek, pri pripravi glasbenega biografskega dokumentarnega filma pa je sodelovala produkcijska ekipa podjetja Planet 9. Ta je poskrbela za filmsko produkcijo vsebine, ki je nastala po Tošetovi smrti, prav tako pa tudi za montažo filma in obdelavo slike. Producenta dokumentarnega filma sta Casablanca Film in Lilija Atelje.

Sodelovanje pri omenjenem dokumentarcu ni prvi večji projekt produkcijske ekipe Planeta 9 (spomnimo se prve slovenske mobinovele Njudjerzzi), nedvomno pa je prvi filmski projekt, katerega distribucija bo potekala v kinematografih, in to ne le v Sloveniji, temveč na območju celotne nekdanje Jugoslavije. Predpremiera dokumentarnega filma je bila 25. januarja 2009 v Skopju, sledile pa so ji še premiere v Beogradu, Zagrebu, Ljubljani in Sarajevu. V rednem kinematografskem programu bo dokumentarni film od 12. februarja 2009 dalje.

Programski direktor Planeta 9, Uroš Goričan, je ob tem povedal: "Projekt The Hardest Thing je zrasel iz preproste ideje v trenutno enega večjih multimedijskih projektov v Sloveniji in v prostoru bivše Jugoslavije. Hkrati z dokumentarcem je izšla angleška plošča, s katere bomo uporabnikom mobilnega Planeta ponudili nove melodije, sodelovanje na projektu pa nam je prineslo tudi pravico do objave ekskluzivnih posnetkov s snemanja plošče, ki so objavljeni na portalih Planet in www.siol.net. Redki so projekti, kjer se združi toliko različnih ustvarjalcev in kjer je stopnja predanosti tako velika. Tudi zato je bilo sodelovanje na projektu za celotno ekipo Planeta velik izziv in hkrati velika čast."

Toše je še vedno vodilni glasbeni izvajalec po prodanih melodijah na mobilnem portalu Planet. Poleg tega je projekt predstavljal tudi kreativen izziv za Planetovo ustvarjalno ekipo, ki je želela čim bolj verodostojno ohraniti spomin na preminulega glasbenika, znanega po tem, da je vzpostavil nepozabne vezi povsod, kamor ga je zanesla pot.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki