marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Transakcije z uporabo nosljive tehnologije se povečujejo


06.12.2019
Objavil: Dare Gliha

Uporaba pasivne nosljive tehnologije za plačila še naprej narašča po Evropi, saj lahko potrošniki ta relativno nov način plačevanja hitro in enostavno vključijo v svoj vsakdan. V primerjavi z letom poprej, se je število plačilnih transakcij z uporabo nosljive tehnologije v 2019 povečalo za osemkrat.

Ta trend je prisoten po celotni Evropi, saj je nosljiva tehnologija, ki omogoča plačila, na voljo v 26 državah EU in sicer v obliki 30 različnih naprav. V Evropi na področju plačilnih transakcij s pomočjo nosljive tehnologije prednjači Nizozemska, kjer je bila v letu 2019 izvedena tretjina (33 %) vseh takih transakcij. Nizozemski sledijo Združeno kraljestvo (18 %), Švica (8 %) in Rusija (7 %). Zabeležena plačila so bila izvedena tako z uporabo aktivne (z baterijo) in pasivne (brez baterije) nosljive tehnologije, kot so zapestnice, prstani in običajne ure.

Gledano globalno, je bilo največ takih plačil izvedenih v Avstraliji, ki ji sledi Nizozemska. ZDA so pristale na osmem mestu in poleg Avstralije predstavljajo edino izvenevropsko državo v prvi deserici. Število plačilnih transakcij s pomočjo nosljive tehnologije letos v Evropi narašča; skupno število takih transakcij je za skoraj dvajsetkrat (19.4-krat) presegalo količino takih plačil, ki je bila zabeležena v Severni Ameriki.

Prvih 10 evropskih držav po številu plačil s pomočjo nosljive tehnologije
1. Nizozemska
2. Združeno kraljestvo
3. Švica
4. Rusija
5. Poljska
6. Švedska
7. Republika Češka
8. Finska
9. Nemčija
10. Ukrajina

Ko se tehnologija in moda združita
Ob dozorevanju nosljive tehnologije, so vlogo motorja za nadaljnji razvoj na trgu prevzele modne znamke, katerih izdelki predstavljajo vrhunski modni dodatek in ne le funkcionalni pripomoček. Trenutno vsak peti odrasli nosi pametno ročno uro ali pašček za fitnes in v letu 2020 bo globalni trg nosljive tehnologije po napovedih vreden 30 milijard evrov. Poleg tega plačilne transakcije s pomočjo nosljive tehnologije ponujajo enostaven in udoben način plačevanja s preprostim dotikom ali potegom.

Hitra rast brezkontaktne tehnologije
Potrošniki lahko uporabljajo nosljivo tehnologijo povsod, kjer je moč za plačilo uporabiti brezkontaktno tehnologijo. Brezkontaktna plačila so, zlasti v Evropi, povzročila radikalne spremembe in njihova popularnost hitro narašča tako med izdajatelji kot tudi med trgovci in potrošniki. Uporaba brezkontaktnih plačil je v strmem porastu: 61 % vseh transakcij v evropskih trgovinah je brezkontaktnih, kar je za 23 % več kot v začetku 2018. Število maloprodajnih objektov, ki sprejemajo tako vrsto plačil, je medtem iz 42 % naraslo na zavidljivih 70 %. Ta hitra rast in uveljavitev postavlja temelje za plačila z uporabo nosljive tehnologije.

Luka Gabrovšek, poslovni direktor, Mastercard Slovenija: »V podjetju Mastercard pričakujemo hitro uveljavitev novih načinov plačevanja, saj si potrošniki želijo hitrejšega in bolj udobnega plačevanja – v primeru, da je ponudnik zaupanja vredna blagovna znamka. Prav neverjetno je, kako hitro potrošniki prevzemajo inovativne plačilne tehnologije, ki se skladajo z njihovim digitalnim načinom življenja. Nosljiva tehnologija ponuja praktičnost in enostavnost ter hkrati zagotavlja potrebno zaupanje in varnost.«

Pasivna in aktivna nosljiva tehnologija
Nosljive naprave, kot so prstani, zapestnice ali pametne ure, lahko komunicirajo z uporabo brezžične tehnologije kratkega dosega. Ko napravo povežete s svojo debetno ali kreditno kartico, lahko plačujete na brezkontakten način. Na tržišču so na voljo tako »pasivna« kot »aktivna« nosljiva tehnologija. Na pasivnih napravah, kot so prstani, transakcijo odobrite tako, da na plačilnem terminalu vnesete svojo PIN kodo, enako kot če bi plačevali s kartico. Aktivne naprave, kot je pametna ura, medtem omogočajo vnos osebne PIN kode v napravo samo in posledično izvedbo plačil z enostavno potrditvijo z dotikom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki