30.08.2024
Objavil: Dare Gliha
Svetovni trg pametnih zvočnih naprav je imel rekordno četrtletje v smislu skupnih dobav, saj je po najnovejšem poročilu družbe Canalys zabeležil 10,6-odstotno medletno rast. V obdobju od aprila do junija je bilo skupaj dobavljenih 106 milijonov enot, kar je največ v drugem četrtletju doslej.
Med pametne zvočne naprave spadajo brezžične slušalke in ušesne slušalke s fizično žico, ki povezuje obe slušalki, ter prave brezžične slušalke, ki nimajo povezovalnih žic med zvočnikoma in lahko vsaka stran deluje neodvisno.
Brezžične slušalke z odprtimi ušesi in slušalke TWS so v drugem četrtletju največ prispevale k rasti segmenta pametnega zvoka. Modeli TWS v cenovnem segmentu pod 50 USD so v četrtletju predstavljali več kot 50 % celotnega trga.
Apple (vključno z Beats) je bil v tem obdobju vodilni prodajalec z 18 milijoni dobavljenih enot in 17,1-odstotnim tržnim deležem. Na drugem mestu je bil Samsung (vključno s hčerinskimi družbami podjetja Harman) z 8,1 milijona dobavljenih enot in 7,6-odstotnim tržnim deležem. Indijska blagovna znamka Boat Audio je zaokrožila prvo trojico s 6,7 milijona pošiljk in ocenjenim 6,3-odstotnim deležem na svetovnem trgu.
Xiaomi je bila četrta vodilna blagovna znamka na svetu s 5,2 milijona pošiljk in tržnim deležem, ki je znašal slabih 5 %. Bila je tudi edina blagovna znamka v prvi peterici s 40-odstotno pozitivno letno rastjo. Sony je bil s 4 milijoni pošiljk in 3,7-odstotnim tržnim deležem na petem mestu.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |