06.06.2012
Objavil: Thomas Bergant
Sodobega življenja si ne moremo več predstavljati brez mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov, ki odpirajo nove, bolj enostavne in krajše poti za rešitev raznovrstnih situacij. V Zavarovalnici Triglav so z namenom najhitrejše asistence strankam razvili mobilno aplikacijo za pomoč in pojasnila v primeru škodnih dogodkov.
Le-ta omogočajo preprosto prijavo škodnega primera, hitri dostop do informacij o mestih poslovalnic in pogodbenih serviserjev zavarovalnice, kjer lahko zavarovanci prijavijo škodo.
Ko uporabnik odpre aplikacijo, se mu na prvi strani pregledno pokažejo tri možnosti za čim bolj učinkovito ukrepanje v primeru škodnega dogodka. Prva pomoč avtomatsko ponudi telefonsko številko 112, s pritiskom na Klicni center pa uporabniki neposredno pokličejo Triglavov asistencni center. Z izbiro opcije Avtomobilske škode pa se zavarovanci glede na situacijo odločijo, ali potrebujejo pomoč v primeru nastalega dogodka, ali želijo pojasnila o načinu prijave škode in ali potrebujejo hitri dostop do lokacij za prijavo škodnega dogodka.
»Bistvena prednost nove aplikacije je v tem, da imamo na enem mestu zbrane vse informacije ki jih potrebujemo v primeru škodnega dogodka. Ker smo v času nesreče, tudi kadar gre le za materialno škodo, pod velikim stresom, se včasih težko zberemo in pravilno odreagiramo. V tem primeru je nova aplikacija v veliko pomoč, saj uporabniku že takoj ponudi postopek varnega reševanja nastale situacije, kontaktne številke za pomoč (prva pomoč, reševalci, avtovleka…) po korakih pa ga vodi tudi do za posameznika najprimernejšega načina prijave škode,« je povedal Metod Radelj, vodja izvajanja procesov škod premoženjskih zavarovanj pri Zavarovalnici Triglav.
Vodič v primeru škodnih dogodkov
V primeru škodnega dogodka aplikacija uporabniku vedno najprej ponudi pomoč oziroma vodič s pomembnimi navodili, ki posameznika skozi korake popelje do zanj najprimernejšega načina prijave posledic dogodka. Opozori ga, naj najprej poskrbi za varnost ljudi in prepreči nadaljnjo škodo, potem pa posname še nekaj fotografij nastale situacije. V naslednjem koraku aplikacija stranki svetuje, da preveri obstoječe zavarovanje in prične s popravilom (vendar tako, da se do prihoda zavarovalnega delavca – cenilca – ohranijo dokazila o obsegu škode). Poleg tega mu ponudi tudi številko za 24-urno Avtomobilsko asistenco v Sloveniji in v večini evropskih držav.
Informacije o načinu prijave škodnega primera
V tem sklopu uporabnik najprej izbere zavarovalno vrsto svojega vozila: prijava škode iz naslova kaska, prijava škode iz naslova avtomobilskega kaska – toča ali prijava škode iz naslova avtomobilske odgovornosti – AO. Nato ga na osnovi zavarovanja aplikacija preko navodil, ponudbe telefonskih številk, seznama škodnih centrov in ostalih predstavništev ter opozoril o tem, kaj potrebujemo, vodi do prijave škode, kar je mogoče storiti tudi preko spleta. Ostali načini pa so prijava pri pogodbenih servisih, telefonska prijava in obisk škodnega centra.
Hitri dostop do informacij o lokacijah za prijavo v poslovalnicah
Hitri dostop do seznama lokacij za prijavo avtomobilske škode v poslovalnicah Zavarovalnice Triglav in do podatkov o lokacijah pogodbenih serviserjev, ki so najbližje mestu škodnega dogodka, zavarovancu nudi takojšnje informacije o tem, kje lahko najhitreje prijavi dogodek, kakšen je delovni čas poslovalnic, vsebuje pa tudi povezavo za iskanje škodnega centra preko zemljevida (iskanje poteka z uporabo GPS sprejemnika oziroma WiFi in telefonskih central).
Za uporabnike Apple App Store in Android Market
Uporabniki lahko mobilno aplikacijo brezplačno namestijo preko sistemov Apple App Store in Android Market.
Več informacij je na voljo na: www.triglav.si/mobilno
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |