marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Tušmobil ponovno najhitreje rastoči mobilni operater


04.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil, vrsto let najhitreje rastoči mobilni operater na slovenskem trgu mobilnih storitev, je po poročilu AKOS-a v četrtem četrtletju lanskega leta zvišal svoj tržni delež na 12,7 %.

Na tem področju je med slovenskimi mobilnimi operaterji ponovno beležil največjo rast, hkrati pa je, v primerjavi s koncem leta 2013, tudi edini med največjimi ponudniki mobilne telefonije, ki je uspel povečati tržni delež. S skoraj 300.000 uporabniki tako Tušmobil dodatno utrjuje položaj tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja. Hkrati ohranja tudi najvišjo rast števila naročnikov mobilne telefonije, kjer se je tržni delež povečal na 11,2 %.

Tušmobil je v letu 2014 zaznamovala konstantna rast tržnega deleža ter trend rasti števila uporabnikov. Med slovenskimi mobilnimi operaterji ohranja po hitrosti rasti tržnega deleža aktivnih uporabnikov ohranja vodilno mesto. Iz 11,9-% tržnega deleža konec leta 2013 se je delež aktivnih uporabnikov mobilne telefonije pri Tušmobilu v zadnjem kvartalu 2014 povzpel na 12,7 %. Trend povečevanja tržnega deleža se tako nadaljuje že vrsto let.
»Rast tržnega deleža potrjuje, da v Tušmobilu delamo prave stvari in da so uporabniki z našimi storitvami zadovoljni. Prav to šteje največ,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

Hitra rast Tušmobila tudi različnih segmentih
Tušmobil je v primerjavi s koncem leta 2013 rastel na različnih segmentih mobilne telefonije. Med drugim povečuje govorni promet, ohranja pa tudi trdno tretje mesto po deležu poslanih SMS in MMS sporočil. Na tem področju je od začetka leta 2013 svoj delež povečal za 3,7 odstotne točke na segmentu poslanih SMS sporočil in za 2 odstotni točki na segmentu MMS sporočil. Trdno tretje mesto Tušmobil ohranja tudi na segmentu predplačniških razmerij, kjer povečuje svoj tržni delež v primerjavi z letom 2013, in sicer za eno odstotno točko. V primerjavi z vsemi operaterji v Sloveniji Tušmobil tako ohranja vodilno mesto po hitrosti rasti deleža tudi na tem segmentu.

Ključ do rasti je zagotavljanje odlične izkušnje uporabnikov
Z lastnim mobilnim omrežjem, ki pokriva že 98,90 % slovenskega prebivalstva, Tušmobil svojim uporabnikom zagotavlja najsodobnejše mobilne storitve. Kakovost storitev nadgrajuje ugodna in inovativna ponudba, ki sledi najsodobnejšim trendom. Ob rastočih potrebah uporabnikov, ki so tudi vse bolj zahtevni, poleg govornih in sporočilnih storitev v ospredje postavljajo podatkovne storitve, kot so dostop do interneta ter mobilni prenos podatkov. Tušmobilova ponudba tako ponuja odgovor na sodoben življenjski stil uporabnikov mobilne telefonije, kar prepoznavajo tudi slovenski potrošniki. Poleg hitre najvišje rasti števila uporabnikov je dokaz za to tudi nagrada »Produkt leta«, ki so jo potrošniki nedavno nadeli Tušmobilovim paketom Mobilni internet.

»Naziv najhitreje rastočega slovenskega mobilnega operaterja, ki ga ohranjamo že vrsto let, je rezultat posluha do naših uporabnikov. Med vodilne slovenske mobilne operaterje nas uvršča inovativna ponudba, s katero zagotavljamo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, kar prepoznavajo tudi uporabniki. Poleg konstantne rasti števila uporabnikov to dokazuje tudi z naziv 'Produkt leta', s katerim so pakete Mobilni internet nedavno okronali potrošniki. To so za nas potrditve in spodbude, s katerimi nam kreativnosti še dolgo ne bo zmanjkalo,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki