01.09.2014
Objavil: Dare Gliha
Tušmobil je po nerevidiranih podatkih v prvem polletju letošnjega leta ustvaril 38,7 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja 8-odstotno povečanje glede na enako obdobje lani.
Z uspešnim poslovanjem je v prvem polletju ustvaril 1,5 milijona evrov čistega dobička. Tušmobil z 12,2-odstotnim tržnim deležem (vir: AKOS) ostaja najhitreje rastoči slovenski mobilni operater, ki je z inovativno in cenovno ugodno ponudbo prepričal že več kot 288.765 uporabnikov. Kmalu bo na voljo tudi tehnologija četrte mobilne generacije, ki jo v družbi pospešeno uvajajo, s čimer pričakujejo še nadaljnjo rast števila uporabnikov.
Prvo polletje 2014 je družba Tušmobil zaključila z več kot 288.765 uporabniki in še povečala tržni delež na 12,2 odstotka (podatek za Q1, vir AKOS). Z lastnim mobilnim omrežjem pokriva 98,90 odstotka slovenskega prebivalstva in z njim svojim zadovoljnim uporabnikom zagotavlja najsodobnejše mobilne storitve: »Doseženi rezultati v letošnjem polletju so pričakovani in prepričani smo, da bomo s takšnim trendom nadaljevali še naprej. V letošnjem letu krepimo pozitivno poslovno zgodbo najhitreje rastočega mobilnega operaterja na slovenskem trgu, hkrati pa smo utrdili svoj položaj na trgu. Na javni dražbi letos smo uspešno pridobili željen spekter radijskih frekvenc, ki je temelj za uresničevanje zastavljene razvojne strategije ter nam omogoča, da bomo tudi v prihodnje lahko uporabnikom zagotavljali kakovostne in tehnološko napredne storitve,« je povedal Gregor Štampohar, direktor Tušmobila.
Z nedavno izdajo Odločbe o dodelitvi radijskih frekvenc si je Tušmobil namreč zagotovil pravico do nudenja mobilnih javnih komunikacijskih storitev preko lastnega omrežja za obdobje nadaljnjih 15 let. S tem bo družba še naprej uporabnikom nudila že implementirane tehnologije, hkrati pa je pridobila nove radijske frekvence, ki so ključne za dolgoročni razvoj hitrih mobilnih omrežij četrte generacije (4G). »V Tušmobilu pospešeno uvajamo in testiramo tehnologijo četrte mobilne generacije, ki bo uporabnikom kmalu tudi komercialno na voljo,« je dodal Gregor Štampohar, direktor Tušmobila.
Četrta generacija mobilnih telekomunikacij pomeni novo uporabniško izkušnjo in je izjemnega pomena za uporabo mobilnih storitev v prihodnosti, saj predvsem pomeni doseganje večjih hitrosti in vpeljavo najcenejšega mobilnega interneta v vsako slovensko vas. Tako se Tušmobil s svojo začrtano strategijo še naprej posveča svojim uporabnikom, ki jim bo tudi v prihodnjih letih zagotavljal nove in inovativne ponudbe ter tako aktivno oblikoval podobo slovenskega trga mobilnih komunikacij.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |