22.02.2007
Objavil: Thomas Bergant
UPC Telemach je pred nekaj dnevi najavil uvedbo digitalne telefonije s 1. marcem 2007. Storitev bo na voljo v vseh večjih slovenskih mestih, kjer UPC Telemach posluje ter v vseh njegovih odvisnih družbah: KRS Velenje, KRS Rotovž in CATV Murska Sobota.
UPC Telemach bo uvedel storitve v polnem obsegu po vsej državi. UPC Broadband, ki je matično podjetje UPC Telemacha, je storitev digitalne telefonije že uspešno uvedlo na Nizozemskem, Madžarskem, Poljskem, Češkem, v Švici, Avstriji, Romuniji ter na Irskem in ima trenutno preko milijon naročnikov na digitalno telefonijo.
Storitev digitalne telefonije strankam ponuja resnično alternativo obstoječim telefonskim storitvam, ki jih ponujajo bivša državna podjetja, kot je Telekom Slovenije. Gre za storitev, ki ponuja vrhunsko kvaliteto glasu za mnogo nižje cene. Osnovna naročnina bo okrog 60% cenejša od Telekoma Slovenije, medtem ko so tarife za minuto pogovora v povprečju tudi precej nižje.
Cena OSNOVNEGA naročniškega paketa bo 3,95 € na mesec, in bo na voljo v privlačnem paketu z UPC Telemachovimi storitvami televizije in širokopasovnega interneta. Naročniški paket PROSTI ČAS, ki je ravno tako na voljo v takem paketu, stane 7,70 € na mesec in ponuja neomejene brezplačne klice v stacionarna omrežja v Sloveniji med 20. uro zvečer in 8. uro zjutraj. Poleg tega so klici znotraj omrežij UPC Telemach, Ljubljanski kabel, skupine Triera in De.tel, brezplačni za vse uporabnike digitane telefonije prej omenjenih podjetij..
VOIP tehnologija ter nove možnosti
Vrhunska kvaliteta storitve digitalne telefonije je osnovana na napredni VOIP (govor preko IP protokola) tehnologiji.
Stranki, v primerjavi s tradicionalno telefonijo, ponuja dodatne možnosti, kot so Ne moti, Beležka klicev in Sočasno zvonenje (Do Not Disturb, Call Log and Simultaneous Ring,…), ki jih stranka lahko ureja neposredno na spletu ali direktno preko telefonskega aparata .
S pomočjo napredne IP tehnologije lahko UPC Telemach preko UPC Telemachovega IP omrežja, s katerim upravlja, glasovnim klicem določi prednost z vidika širokopasovnosti. To zagotavlja povezljivost in visoko kvaliteto zvoka. Ko pa glasovni klic enkrat zapusti UPC-jevo omrežje, je usmerjan kot klasičen glasovni klic. To pa se močno razlikuje od storitev govora preko interneta, kot na primer Skype, ki glasovne klice posreduje preko javnega interneta in lahko zagotovi zgolj kvaliteto »po najboljših močeh«.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |