marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaQualcomm z naraščajočimi prihodki in dobičkom
02.12.2024

Qualcomm z objavo finančnih rezultatov za 4. četrtletje zaključuje uspešno leto. V četrtem fiskalnem četrtletju so se prihodki podjetja v primerjavi s četrtim četrtletjem leta 2023 povečali za 19 %, čisti dobiček pa se je skoraj podvojil (+96 %).

slikaSamsung naj bi proizvodnjo Exynosa prenesel na podjetje TSMC
29.11.2024

Samsungove težave z Exynosom bi lahko privedle do tega, da bi podjetje proizvodnjo čipov oddalo zunanjemu izvajalcu. Po podatkih enega od virov naj bi korejsko podjetje razmišljalo o TSMC kot zunanjem proizvodnem partnerju, pozneje pa je govorice podprl nekdanji Qualcommov uslužbenec, ki je trenutno industrijski analitik.

slikaVeč kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo
27.11.2024

Ker vsakodnevni prevoz iz dela in nazaj postaja podaljšek delovnega dne, je maksimalna produktivnost med vsakodnevnim prevozem ključnega pomena. Po podatkih najnovejše raziskave podjetja HONOR, štiri od petih Evropejcev vsakodnevno prevozijo manj kot 30 minut, več kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo.

slikaSamsung razširja razpoložljivost najnovejših izkušenj za nosljive naprave
25.11.2024

Uporabniški vmesnik One UI 6 Watch bo z najnovejšo posodobitvijo programske opreme na voljo za širši nabor naprav Galaxy Watch. Posodobitev bo izbrane funkcije iz naprav Galaxy Watch Ultra in Galaxy Watch7 prenesla na prejšnje generacije naprav Galaxy Watch po vsem svetu,.

članki

Uporabniki bi se odrekli družbenim omrežjem v zameno za večno zasebnost osebnih podatkov


09.08.2019
Objavil: Dare Gliha

Vsak četrti (38 %) potrošnik bi se odrekel profilom na družbenih omrežjih, če bi si s tem zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja. Strah okoli zaščite digitalne zasebnosti je povzročil, da so potrošniki bolj zaskrbljeni glede uporabe in deljenja svojih osebnih podatkov na internetu.

Družbena omrežja kot so Facebook, Instagram ali Twitter so postala pomemben del življenja sodobnega uporabnika. Glede na poročilo družbe Kaspersky jih danes uporablja kar 82 % ljudi. V zameno za nekaj uporabnikovih podatkov družbena omrežja ljudem ponujajo priložnosti za izražanje, komunikacijo s prijatelji in družino, slednje novicam, odkrivanje idej in trendov. Vse to, brez da bi uporabniki morali zapustili svoj dom.

Danes so družbena omrežja na stopnji, ko je kakovost uporabniške izkušnje močno odvisna od velike količine osebnih podatkov. Pa naj bodo to finančni ali lokacijski podatki, informacije o vzorcih nakupovanja, prehrambnih navadah ali o statusu razmerja. Tako morda ni nič čudnega, da se lahko pojavi nostalgični občutek navidezno za vedno izgubljene zasebnosti podatkov. Kljub številnim prednostim bi se nekateri vseeno odpovedali družbenim omrežjem, če bi jim to pomagalo ponovno in za vedno vzpostaviti digitalno zasebnost. V času, ko število uporabnikov mobilnih telefonov narašča za 2 % letno, se je vsak peti (19 %) celo pripravljen odreči svojemu telefonu, da bi zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja.

Posledice odrekanja bi na primer občutil vsak deseti uporabnik (12 %), ki svoje osebne informacije uporablja kot prijavne podatke za igranje zabavnih kvizov. To pomeni, da bi se moral odpovedati igranju kvizov, ki mu denimo povedo, kdo je njegov slavni dvojnik ali pa katera je njegova najljubša jed. Še bolj problematično bi lahko bilo za tistih 58 % uporabnikov, ki svojih prijavnih podatkov za družbena omrežja ne bi mogli več uporabljati za hitro in priročno prijavo na različne spletne strani ali storitve.

Na žalost pa niti žrtvovanje celotne prisotnosti na družbenih omrežjih ne bi bilo dovolj za zaščito zasebnosti. Gre namreč za proces in ne za enkratno kupčijo.

»Pred leti so ljudje delili svoje osebne podatke s storitvami na družbenih omrežjih v zameno za številne koristi, brez da bi sploh pomislili na možne zlorabe in posledice. Z naraščajočim številom uhajanja podatkov v javnost po vsem svetu pa smo priča novemu trendu med uporabniki. Veliko jih ima rajše, če določenih dejstev o njih ni razkritih javnosti, in so zato bolj pozorni glede podatkov, ki jih delijo pri uporabi spletnih storitev. Kljub temu večina še vedno ne ve, kako zaščititi svojo digitalno zasebnost. Tako bi se raje odrekli uporabi družbenih omrežji, če bi s tem zagotovili, da njihovi podatki ostanejo varni. Zaščita osebnih podatkov z rednim posodabljanjem gesel za prijavo v profile na družbenih omrežjih in uporabo varnostnih rešitev bo potrošnikom vlila več zaupanja glede varnosti njihovih podatkov na spletu,« izpostavlja Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky.

To, poleg razlogov zakaj in kako osebni podatki za uporabnike postajajo neprecenljivi, razkriva poročilo družbe Kaspersky z naslovom »The true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?«.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki