07.07.2009
Objavil: Igor Prešeren
Študija, ki so jo pred kratkim naredili pri podjetju SquareTrade, ki ponuja garancije za iPhone, je pokazala da kar tretjina vseh Applovih iPhonov doživi okvaro v prvih dveh letih delovanja, vendar pa naj bi bile te okvare večinoma krivda slabega ravnanja lastnikov aparatov.
Študija je še pokazala, da ima iPhone v roku 22 mesecev nižji odstotek pokvarljivosti (10%), kot denimo Blackberry (15%) ali Treo (20%), je pa po drugi strani odstotek okvar, ki nastanejo zaradi naključnih poškodb visoko nad 20% v enakem obdobju.
Med vsemi poškodbami, ki jih je študija zaobjela, je najbolj očitna poškodba zaslona (počen zaslon), ki naj bi znašala kar 65% vseh primerov, sledijo pa poškodbe, ki nastanejo zaradi vdora vode in znašajo preko 25 % prijavljenih primerov.
Ostale stvari, ki jih prikaže študija:
• Skoraj dve tretjini vseh poškodb na iPhonu nastane zaradi padca na tla, kar ima za posledice počen zaslon.
• Takoj za padcem je drugi najpogostejši vzrok okvar, vdor vode ki znaša okoli četrtino vseh primerov. Med najpogostejšimi tovrstnimi nesrečami je padec telefona v različne pijače ali pa straniščno školjko.
• Po prvih 9 mesecih prodaje modela 3G, je pokvarljivost zaradi tehničnih okvar pri modelu 3G za 40% manjša kot kot pri iPhonu Edge.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |