28.04.2007
Objavil: Thomas Bergant
Vodilni britanski operater navideznega mobilnega omrežja Virgin Mobile je izbral SPSS-ovo napovedno analitiko, s katero namerava optimizirati trženjske kampanje in zmanjšati osip uporabnikov. SPSS-ova programska oprema operaterju omogoča analiziranje podatkov o uporabnikih in rezultatov minulih trženjskih akcij.
S pridobljenimi informacijami med štirimi milijoni uporabniki poiščejo ustrezno uporabniško skupino, na katero bodo usmerili nove ponudbe.
Virgin Mobile na leto izvede več kot 100 prodajnih akcij, z odkrivanjem najustreznejših strank za vsako posamezno akcijo pa bo znižal stroške trženja, zmanjšal osip uporabnikov in povečal povprečni prihodek na uporabnika s pomočjo neposrednega odzivanja na dogodke. Uporabnikom, ki, denimo, kupujejo dodatne minute pogovorov za določen znesek in so nagnjeni k menjavanju operaterjev, lahko pošljejo kratko sporočilo o prednostih nagrajevalnega sistema Red v času, ko morajo znova napolniti mobilni račun in ne v okviru splošne oglasne kampanje.
SPSS-ova programska oprema za napovedno analitiko Virgin Mobilu omogoča boljše razumevanje njihovih uporabnikov na podlagi preteklih okoliščin, sedanjih dogodkov in načrtovanih trženjskih dejavnosti. Mobilni operater ima s tem celovit pregled nad svojimi uporabniki in lahko predvideva vedenje posameznikov in njihove potrebe. Tako lahko predvidi možnost, da bo uporabnik šel h konkurenci, in lahko ustrezno ukrepa.
»Konkurenca na trgu mobilne telefonije je vse ostrejša, zato bo zagotavljanje lojalnosti uporabnikov odločalo o uspešnosti podjetij,« je povedala Caroline Schmidt, odgovorna za upravljanje odnosov s strankami pri Virgin Mobilu. »Učinkovitost upravljanja odnosov s strankami lahko izboljšamo samo z boljšim poznavanjem naših uporabnikov. Napovedna analitika nam omogoča boljše razumevanje uporabnikov in ugotavljanje, katera ponudba jim najbolj ustreza. Od tega imamo oboji korist: uporabniki dobijo samo sporočila, na katera se bodo najverjetneje odzvali, mi pa dosežemo boljšo odzivnost in večjo donosnost naložbe za vsako prodajno akcijo. To je upravljanje odnosov s strankami naslednje generacije.«
»Podjetja, ki želijo preživeti v tržno naravnanem okolju, bodo morala spremeniti svoj odnos do upravljanja odnosov s strankami,« je pojasnil Jack Noonan, predsednik in izvršni direktor
SPSS-a. »Podjetja, kakršno je Virgin Mobile, postavljajo nove standarde za upravljanje strank v 21. stoletju, saj ne analizirajo samo učinkov posameznih trženjskih akcij, pač pa s temi podatki napovedujejo rezultate v prihodnosti. S tem zmanjšajo osip uporabnikov, izboljšajo donosnost trženjskih akcij in povečujejo prihodke z naslova navzkrižne prodaje.«
O podjetju Virgin Mobile
Virgin Mobile je vodilni britanski operater navideznega mobilnega omrežja z več kot štirimi milijoni uporabnikov. Virgin Mobile je dinamično in priljubljeno podjetje, ki je leta 1999 kot prva potrošniška blagovna znamka vstopilo na trg mobilne telefonije.
O podjetju SPSS
SPSS je vodilni svetovni ponudnik programske opreme in rešitev za napovedno analitiko. Njegova tehnologija omogoča zanesljivo sklepanje na podlagi pridobljenih podatkov glede na trenutno stanje in prihodnje dogodke. Več kot 250.000 podjetij, akademskih in javnih organizacij zaupa podpori tehnologije SPSS pri povečevanju prihodkov, zmanjševanju stroškov, izboljševanju pomembnih procesov in preprečevanju zlorab. Več kot 95 odstotkov izmed 1.000 največjih svetovnih podjetij po izboru revije Fortune uporablja rešitve SPSS. Podjetje SPSS je bilo ustanovljeno leta 1968 in ima svoj sedež v Chicagu.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |