marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Vsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem


16.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

Vsakodnevno življenje ljudi je vse bolj odvisno od izvajanja spletnih transakcij in uporabe digitalnih naprav. Te spreminjajo tudi pomen zasebnosti in transparentnosti v medosebnih odnosih. Raziskava je pokazala, da 80 % posameznikov zagovarja zasebnost parov tako na spletu kot v realnem življenju. Kar 70 % vprašanih svoje razmerje ceni bolj kot zasebnost. Polovica jih partnerju zaupa kodo PIN na svoji napravi in druga gesla, četrtina ima na napravah svojih partnerjev nameščen svoj prstni odtis.

S tem ko ljudje svojim partnerjem brez zadržkov omogočijo dostop do digitalnega življenja, lahko puščajo še več digitalnih odtisov in razkrijejo svoje bolj ali manj lepe spletne skrivnosti. Vsak tretji vprašani uporabnik interneta priznava, da na spletu vohuni za svojim partnerjem. Ta številka zraste na skoraj polovico pri tistih, ki opišejo svoje razmerje kot nestabilno ali pa niso prepričani v njegovo prihodnost. Tretjina (31 %) tistih, ki so v razmerju nesrečni, čuti, da partner ogroža njihovo zasebnost. Pri tistih, ki so v svoji zvezi srečni, se ta delež zniža na 15 %.

Kar 76 % nezadovoljnih partnerjev je bolj naklonjenih temu, da svoje spletne aktivnosti obdrži zase. Ta delež med ljudmi, ki razmerje opišejo kot srečno, znaša 54 %. Najpogosteje pred partnerji skrijejo vsebino sporočil v komunikaciji z drugimi ljudmi, kako porabijo denar na spletu, s partnerjem tudi ne delijo vseh osebnih datotek in ne razkrijejo, katere spletne strani so obiskali. Zasebnost in skrivnostno vedenje pri spletnih aktivnostih lahko vodi tudi do prepirov. Tretjina (33 %) vprašanih se je s partnerjem sporekla po tem, ko je ta na spletu videl nekaj, kar sami niso želeli deliti z njim.

»Ob začetku razmerja se pojavi vprašanje meje zasebnosti na spletu oz. koliko podatkov o vašem digitalnem življenju ste pripravljeni deliti s svojim partnerjem. Veliko ljudi uporablja partnerjeve digitalne naprave ali pa poizveduje o njihovih aktivnostih na spletu. Tako lahko hitro prestopijo mejo zasebnosti na spletu. To lahko prepreči tudi lepo presenečenje ob valentinovem ali rojstnem dnevu ter odvrne partnerja od tega, da bi ohranjali skrivnosti,« pravi Andrei Mochola, vodja oddelka varnostnih rešitev za končne uporabnike pri družbi Kaspersky Lab, in dodaja: »Pomembno je, da najdemo pravo razmerje med transparentno in odkrito zvezo ter ohranjanjem varnosti našega digitalnega življenja. Dober prvi korak je odprt dialog s partnerjem, v katerem vzpostavite meje zasebnosti na spletu. Te lahko okrepite tudi s funkcijami ohranjanja zasebnosti varnostnih rešitev družbe Kaspersky Lab.«

V partnerski zvezi obstaja dovolj prostora, da lahko gresta ljubezen in zasebnost z roko v roki. Z nekaj preprostimi koraki lahko uporabniki zagotovijo, da bo njihovo digitalno življenje varno, tudi če bodo svoj svet na spletu odprli svojemu partnerju.

V varnostni rešitvi 'Kaspersky Total Security' uporabnikom pomaga skrivnosti v dokumentih ohraniti funkcija 'File Shredder'. Ta trajno izbriše datoteke in s tem zagotovi, da ne morejo biti obnovljene. Funkcija 'Privacy Protection' lahko skrije sporočila in klice na napravi z operacijskim sistemom Android. Da se pred drugim parom oči skrije obisk spletnih strani, funkcija 'Privacy Cleaner' izbriše zgodovino brskanja in odstrani vse sledi aktivnosti v operacijskem sistemu Windows.

Funkcija 'Private Browsing' prepreči sledenje brskanju po spletnih straneh in katerikoli poskus zbiranja podatkov. Onemogoči tudi prikaz oglasov in pripomore, da uporabniki pred radovednim partnerjem skrijejo darila, ki so jih zanje izbrskali na spletu, in načrte za valentinovo. Žal bližnjica za kreiranje močnih gesel za dostop do spletnih računov ne obstaja. Ta so še posebej pomembna, kadar uporabniki gesla delijo s partnerjem, saj s tem povečajo možnost, da bi pristala v napačnih rokah. Rešitev 'Kaspersky Password Manager' pomaga ustvariti močna gesla in s tem varuje spletne račune.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki