marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Web Summit 2022: Huawei predstavil impresivno rast in inovacije


13.11.2022
Objavil: Dare Gliha

Huawei je na konferenci za razvijalce HDC.Europe v sklopu dogodka Web Summit 2022 napovedalo vrsto poslovnih odločitev in inovacij. 200 razvijalcev in poslovnih partnerjev je razpravljajo o rasti ekosistema mobilnih storitev Huawei (HMS), najnovejših tehnologijah in o viziji za leto 2023.

William Tian, predsednik za Evropo podjetja Huawei Consumer BG, je v nagovoru udeležencem dejal: »Huaweieva poslovna vizija je uporabnikom ponudila neverjetno izkušnjo uporabe nesodobnejših tehnologij v strojni in programski opremi. Vključevanje inovativnih naprav v celovit in povezan ekosistem je posledično postalo temelj našega poslovanja. Skupaj s partnerji smo se utrdili kot tretji največji mobilni ekosistem na svetu, zato smo navdušeni nad nadaljevanjem predstavljanja inovacij in rastjo na zahtevnih Evropskih trgih.«

Impresivna rast trgovine AppGallery

Prednostna naloga trgovine AppGallery je vlaganje v partnerje, ki platformi zagotavljajo odlične aplikacije. Od predstavitve izven kitajskega trga leta 2018 je ekosistem mobilnih storitev HMS dosegel izjemno rast. Do konca tretjega četrtletja 2022 je trgovina AppGallery zabeležila več kot 580 milijonov aktivnih uporabnikov mesečno, od tega samo v Evropi 45 milijonov. Leta 2021 je bilo zabeleženih 432 milijard distribucij po vsem svetu, medtem ko je globalna skupnost Huawei narasla na več kot 6 milijonov razvijalcev, ki je zaslužna za več kot 220 tisoč aplikacij z integriranimi storitvami HMS Core. Tudi število aplikacij, ki jih je mogoče uporabiti na telefonih Huawei, je leta 2021 naraslo za kar 147 odstotkov.

V prizadevanju za odličnost trgovina AppGallery nenehno zagotavlja aplikacije z globalnim vplivom ob bogati ponudbi lokalnih, da bi zadostila raznolike potrebe uporabnikov po vsem svetu. Na sezamu aplikacij boste zato našli tudi številne najbolj priljubljene.

Da bi obdržali obstoječe in pritegnili nove uporabnike, je Huawei na konferenci za razvijalce HDC.Europe prestavil povsem nov program zvestobe, prek katerega bo uporabnike trgovine AppGallery nagrajeval s številnimi popusti. Ta bo uporabnikom omogočil, da prek nalaganja aplikacij napredujejo na višjo raven in zahtevajo višje popuste za nakup aplikacij ali plačevanje v njih. Trgovino AppGallery je sicer Newsweek na mednarodnem sejmu zabavne elektronike IFA 2022 v Berlinu imenoval za »vzhajajočo zvezdo«. Nagrada je prepričljiv dokaz kakovosti platforme in partnerjev.

Oglasi Huawei Ads partnerjem zagotavljajo kakovostni promet in prihodke

Podjetja po vsej Evropi se soočajo z vse bolj zahtevnim gospodarskim okoljem. Huawei zato tvorno sodeluje s partnerji pri izvajanju stroškovno najbolj učinkovitih rešitev, ki jim omogočajo, da več denarja usmerijo na najbolj pomembna področja, kot sta rast in nadgradnja storitev za uporabnike.

Od uvedbe leta 2020 je Huawei oglaševalsko mrežo, ki pokriva več kot 200 industrijskih panog, povečal za 9-krat. Ker se je medtem omrežje založnikov povečalo za 4-krat, pričakujejo nadaljevanje tega trenda tudi v letu 2023. Znotraj oglaševalske storitve Huawei Ads je že več kot 60 certificiranih agencij po vsem svetu. Od tega tretjina, kot sta AppSamurai in AVOW, v Evropi.

Kakovosten promet in podatki iz prve roke so ključnega pomena za Huawei Ads, kar je sicer industrija že prepoznala. Pred kratkim so objavili partnerstvo z Integral Ad Science, najboljšim globalnim partnerjem za varnost blagovnih znamk, za preverjanje kakovosti prometa in prejeli ključne industrijske certifikate, kot sta IAB Europe Certified Vendor in TAG Certification Against Fraud. Kakovost oglasnih kampanj sta prepoznala podeljevalca nagrad App Growth Awards in Digiday Awards, ki sta Huawei uvrstila med finaliste.

Huawei trenutno dnevno dosega 3 milijarde zahtev za prikaz oglasov, ob pričakovanju, da se bo število prikazov v leto 2023 povečalo za približno 400 odstotkov. Poleg oglasov Huawei Ads je še veliko drugih priložnosti za rast poslovanja, ki jih je ustvaril Huawei. Po uvedbi trgovine AppGallery je bilo veliko aplikacij integriranih s storitvami HMS, da bi uporabnikom zagotovili bolje povezano digitalno izkušnjo. To pomeni, da lahko Huawei ponudi izboljšano izkušnjo iskanja, navigacije in plačevanja. Primer so uporabniki zemljevidov (Petal Maps) in iskalnika Petal (Petal Search), ki jim je z uporabo najsodobnejše tehnologije in vodilnih aplikacij, kot sta Skyscanner in Booking.com, na voljo množica informacij.

Predani nenehnim inovacijam

Zagotavljanje izbire je temeljno načelo Huaweia. V letu 2022 je okolje mobilnih storitev HMS pridobilo številna vznemirljiva nova partnerstva na področju skupnega inoviranja in monetizacije med storitvami. Kar odpira nove priložnosti za uporabnike in partnerjev hitro rastočega ekosistema HMS.

Med konferenco HDC.Europe je Huawei na oder povabil predstavnike številnih uspešnih partnerjev, da bi delili vizijo in uspešne poslovne zgodbe. Teme so vključevale pametno integracijo umetne inteligence in kamer (RECnGO), oglaševalski izzivi in priložnosti (FLASHCORE, LIMITLESS, ADMOST) in inovativno integracijo iskalnika Petal Search (YieldKit, Zeropark). Po zaključku konference je Huawei podelil letne nagrade AppGallery Editors’ Choice Awards in Grow with Huawei, kjer so nagradili najboljše aplikacije in partnerje iz različnih kategorij.

Svetla prihodnost – inovativne naprave in ekosistem sodelovanja

Huawei vedno postavlja uporabnika v središče svojih dejavnosti in združuje pridobljena strokovna znanja, da bi jim zagotovil izkušnje z dodano vrednostjo. Z inovativnimi funkcijami strojne opreme in rastjo ekosistema si Huawei prizadeva podpirati partnerje z zagotavljanjem lokaliziranih storitev in podpore. To je izrazito zlasti v državah v razvoju.

Jaime Gonzalo, podpredsednik Huawei Mobile Services Europe, je komentiral: »V slabih časih, s katerimi se sooča družba, smo bolj kot kdaj koli prej predani sodelovanju s partnerji, da bi celovito zadostili potrebam naših uporabnikov. Ko vstopamo v leto 2023, bo ključnega pomena, da še najprej skupaj uvajamo inovacije in skupaj rastemo. To je nekaj, kar smo dosegli v preteklih letih. Ostali bomo predani zagotavljanju brezhibnih izkušenj za vse. Tako zdaj kot v prihodnosti bomo vedno v službi ustvarjanja boljše družbe za vse.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki