04.10.2019
Objavil: Dare Gliha
Wiko je v torek na regijskem dogodku v Beogradu izbranim novinarjem prikazal svoje spomladi najavljene mobilnike serije Y in View3. Poleg mobilnikov so predstavili tudi načrte podjetja za prihodnje leto.
Znamka Wiko obstaja od leta 2011, v vseh teh letih pa so nabirali izkušnje in to leto na mobilnem kongresu v Barceloni najavili, da je znamka vstopila v odraslo dobo. Ob spremenjenem logotipu so se odločili tudi za bolj odrasla imena mobilnikov, njihov primarni trg pa je še vedno cenovni razred do 200 evrov.
V Beogradu smo videli mobilnika serije Y in sicer Y50, Y60 in Y80, dodatno pa še „zastavonoše“ View3 Lite, View3 in View3 Pro. Zadnjega na tem tržišču ne bodo ponujali, saj bi s svojo prodajno ceno že imel več konkurence pri uveljavljenih znamkah.
Serija View3 stavi na zmogljivo baterijo, najnovejše različice Androida (vsi imajo že od prvega dne nameščeno različico 9 Pie), za ta razred močno strojno opremo ter obliko, ki vsaj malo spominja na luksuzne modele. Zmogljivejša od trojice imata nameščenega tudi pomočnika Hello Google, ki bo uporabnikom v pomoč pri dnevnih opravilih.
Wiko je danes prisoten v preko 30 državah sveta, od tega leta so prisotni tudi v ZDA. Imajo pet raziskovalnih centrov, dva proizvodna obrata, zaposlujejo pa tudi preko 5000 ljudi. Njihov okvirni letni promet znaša okoli milijarde evrov.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |