09.03.2010
Objavil: Dare Gliha
WTA Tour in Sony Ericsson sta objavila dvoletno podaljšanje svojega obstoječega partnerstva, kar pomeni, da bo Sony Ericsson, eden od vodilnih svetovnih proizvajalcev telefonov, postal vodilni globalni sponzor za Tour do konca 2012.
Partnerstvo med Sony Ericsson in WTA Tour je ženski tenis pripeljalo do novega občinstva preko še ne videnega zlitja športa s tehnologijo, modo in glasbo, s čimer je Tour dobila temelje za globalno rast ženskega tenisa, ki je edinstvena v zgodovini.
»Zadnjih pet let je bil Sony Ericsson neverjeten partner in današnje podaljšanje predstavlja simbol moči in stabilnosti tega partnerstva ter priča o investicijski vrednosti naših igralk in turnirjev,« je dejala Stacey Allaster, predsednica in generalna direktorica Sony Ericsson WTA Tour. »Zelo zadovoljni smo, da Sony Ericsson ostaja naš partner in se veselimo našega nadaljnjega zadovoljevanja potreb gledalcev ter dviga ženskega tenisa in Sony Ericssona do novih vrhuncev s pomočjo naše skupne vizije prihodnosti tega športa.«
Aldo Liguori, podpredsednik podjetja in vodja oddelka za globalne komunikacije in odnose z javnostjo pri Sony Ericsson, je dodal: »Naše razmerje z WTA Tour v zadnjih pet letih je bilo izjemno uspešno in nam je omogočilo bistveno povečati prepoznavnost in mednarodno izpostavljenost blagovne znamke. Presrečni smo, da smo ga podaljšali še za dve leti v trenutku, ko dosegamo novo stopnjo rasti podjetja.«
Peta igralka sveta Venus Williams, ki je sodelovala pri pogajanjih za podaljšanje razmerja med Tourom in Sony Ericsson, je dejala: »Na Touru sedaj igram že petnajst let in neverjetno je, kako zelo je ženski tenis napredoval v zadnjih petih letih od začetka sodelovanja med Sony Ericsson in Tourom. Sony Ericsson prinaša bistveno vrednost ženskemu tenisu in nam ponuja velikanske priložnosti za trženje tega športa in povezovanje z ljubitelji po celotnem svetu.«
»Dolgoročno partnerstvo Sony Ericssona z ženskim tenisom je WTA Tour dvignilo na novo raven,« je dejala teniška legenda in ustanoviteljica WTA Tour Billie Jean King. »Zavezanost podjetja ljubiteljem, igralcem, turnirjem in našim vrednotam je bila v središču našega uspeha.«
V skladu s sporazumom za podaljšanje partnerstva, bo Sony Ericsson postal vodilni globalni sponzor Toura in bo ohranil osrednje mesto med logotipi na 53 turnirjih v 33 državah, ki jih organizira Tour, obenem pa mu bodo pripadale bistvene televizijske in digitalne medijske pravice. Zaradi spremembe svojega statusa iz naslovnega sponzorja v vodilnega globalnega sponzorja se bo uradno ime Toura tekom tega leta spremenilo v WTA Tour. Dodatno Sony Ericsson od leta 2010 ne bo več del naziva finala Toura, ki bo letos potekal v Dohi, med letoma 2011 in 2013 pa v Istanbulu.
Od začetka partnerstva s Tourom leta 2005 je Sony Ericsson ženski tenis ponesel izven igrišča in je nenehno sprožal iskrice in zbujal zanimanje za ta šport. Za doseganje novih ljubiteljev in širjenje priljubljenosti športa na globalni ravni je podjetje podpiralo inovacije kot so »Nočni tenis«, ki združuje glasbo, ples in ženski tenis; privlačne in odmevne dogodke, ki so prišli na naslovnice širom sveta; in privlačne vsebine na straneh družbenih medijev. V prihodnosti se bosta Tour in Sony Ericsson osredotočala na uporabo tehnološkega znanja podjetja in njegovih vrhunskih mobilnih telefonov za ustvarjanje še ne videnega angažmaja in dostopa do ljubiteljev ženskega tenisa.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |