01.12.2014
Objavil: Dare Gliha
Le nekaj mesecev po izjavi, da bodo do konca tega leta pričeli svoje izdelke prodajati na več trgih, je kitajski Xiaomi spremenil svojo strategijo. Namesto širjenja na nove trge bodo sprva okrepili svojo prisotnost na obstoječih trgih, kot sta Indija in Indonezija.
»Spoznali smo, da je pametneje stopiti korak nazaj in se osredotočiti na obstoječa trga Indije in Indonezije pred nadaljnjo širitvijo,« je povedal podpredsednik Hugo Barra.
Čeprav so na mobilnem trgu dokaj nov igralec, se Xiaomijevi produkti v Indiji prodajajo kot vroče žemljice, tako da stežka dosegajo povpraševanje. Po navedbah Bloomberga so v zadnjih dveh mesecih morali naročiti kar štiri dodatne čarterske lete do Indije, da so dostavili vse naročene artikle.
»V Indijo pošiljamo absurdno število izdelkov. S prvotnih 50.000 kosov tedensko smo prešli na 200.000 kosov,« je še povedal Barra.
V želji rešiti težave z dobavo sedaj pri Xiaomiju načrtujejo izdelavo svojih mobilnikov tako v Indiji kot tudi v Braziliji. Proizvodnjo v Indiji bi lahko realizirali v prihodnjih nekaj letih, v Braziliji pa celo prej.
Novica o začasni ustavitvi širitve prihaja le dober teden po napovedi predsednika Lei Juna, da bo štiri leta star Xiaomi v petih do desetih letih postal največji proizvajalec mobilnikov na svetu. Prejšnji mesec so postali že tretji največji svetovni proizvajalec.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |