marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Ženske zdržijo brez telefona dlje kot moški, nihče pa več kot minuto


31.08.2016
Objavil: Dare Gliha

Med čakanjem na prijatelja, kolega ali celo na pregled pri zdravniku uporabniki zdržijo do 44 sekund preden se dotaknejo svojega pametnega telefona. To razkriva eksperiment, ki sta ga na pobudo Kaspersky Laba izvedli nemška Univerza v Würzburgu in angleška Univerza Nottingham Trent.

Moški niso zdržali niti polovice tega časa, saj so po telefonu posegli že po 21 sekundah, ženske pa je telefon premamil po okoli 57 sekundah.

Za podrobnejši vpogled v odnos, ki ga imajo uporabniki z digitalnimi napravami, so sodelujoči v eksperimentu sami ocenili, koliko časa je preteklo, preden so posegli po svojem telefonu. Večina je odgovorila dve ali tri minute. To kaže na precejšen razkorak med percepcijo in dejanskim vedenjem.

Jens Binder z Univerze Nottingham Trent izpostavlja: »Eksperiment kaže, da so ljudje precej bolj navezani na naprave, kot mislijo. Ko so uporabniki sami s pametnimi telefoni, je njihova uporaba postala povsem običajna praksa. Preprosto niso več spodobni le čakati. Takojšnji dostop do informacij in interakcij prek uporabe pametnih naprav spreminja vlogo slednjih. Naprave bolj kot kos tehnološke opreme postajajo digitalni sopotnik in vez z zunanjim svetom.«

Nadaljnje raziskovanje univerz pa pripeljalo do zaključka, da je lahko nenehno pogledovanje na telefon posledica strahu uporabnikov pred zamujenimi priložnostmi (angl. fear of missing out) v času, ko niso na spletu. Ta strah se je izkazal za bolj značilnega med tistimi uporabniki, ki svoje telefone uporabljajo bolj intenzivno.

»Količina uporabe pametnega telefona in raven zaskrbljenosti sta povezani. Težko je reči, kaj je vzrok in kaj posledica: ali ljudje zaradi strahu pred izostankom od dogajanja začno pogosteje uporabljati svoj telefon ali pa zaradi pogoste uporabe posledično narašča zaskrbljenost uporabnikov, da bodo zamudili dogajanje,« pojasnjuje Astrid Carolus z Univerze v Würzburgu.

Raziskava je prav tako pokazala, da z naraščajočo uporabo telefona narašča tudi stres. Presenetljiv pa je rezultat analize vprašanja o sreči ne splošno, saj razlik med uporabniki, ki pogosto ali manj pogosto uporabljajo telefon, ni. Stres, povzročen z uporabo pametnega telefona, kot kaže nima velikega vpliva na siceršnje dobro počutje uporabnikov.

Med desetminutnim srečanjem so uporabniki svoje pametne telefone v povprečju uporabljali skoraj polovico časa (pet minut). Kot je pokazala že ena od predhodnih raziskav Kaspersky Laba, se dandanes uporabniki močno opirajo na mobilne naprave. Dojemajo jih kot podaljšek svojih možganov in jih uporabljajo kot orodje, ki nadomešča pomnjenje dejstev. Na primer, večina sodelujočih v tej raziskavi se ni spomnila telefonske številke svojega partnerja, spomnila pa se je domače telefonske številka iz otroštva.

»Pametni telefoni so neločljiv del našega življenja. A moramo se zavedati, da so dobrina, ki jo ljudje pogosto razumemo kot samoumevno. Z nenehno prisotnostjo pozabljamo na pravo vrednost pametnih telefonov, saj so na njih shranjeni naši osebni spomini in drugi pomembni podatki,« pojasnjuje David Emm, glavni varnostni raziskovalec pri Kaspersky Labu, in dodaja: »Vse to pa ne predstavlja vrednosti le nam – uporabnikom, temveč tudi kibernetskim kriminalcem. V primeru, da bi slednji prestregli zasebne informacije, bodisi s krajo podatkov ali prek napada z zlonamerno programsko opremo, lahko uporabniki izgubijo svojo vez s prijatelji in povezavo do virov informacij.«

Zadnji dve leti raziskovalci Kaspersky Laba podrobno raziskujejo družbene učinke digitalizacije in kako ljudje postajajo bolj ranljivi pred kibernetskim kriminalom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki