marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Huawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018


14.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

Pri Brand Finance vsako leto ocenijo tisoče znanih blagovnih znamk. Gre za eno najbolj kredibilnih globalnih agencij, ki ocenjuje vrednost blagovnih znamk s strogim kriterijem, ki ne upošteval le indeksa moči znamke (Brand Stregth Index, BSI), ampak tudi zvestobo blagovni znamki in marketinške investicije.

Letno poročilo organizacije Brand Finance vedno sproži debato, ker za mednarodna podjetja, ki se pojavijo na seznamu, to ne pomeni le prikaza celovite moči, ampak potrjuje vrednost njihove znamke na globalnem nivoju.

Huawei se je od leta 2016 do leta 2018 uvrstil sledeče:

• Leto 2016: 47. mesto na lestvici Brand Finance Global 500
• Leto 2017: 40. mesto na lestvici Brand Finance Global 500
• Leto 2018: 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500

Poleg vsakoletnega napredovanja po lestvici Brand Finance pa se je Huawei pojavil tudi na lestvici BrandZ Top 100 Brands ter Interbrandovi lestvici Best 100 Brands. Iz vsega tega sta razvidna moč in trud vztrajno rastoče znamke.

Leto 2017 je bilo za Huawei v znamenju stalnih prebojev. Huaweijeva serija Mate 10 je prejela številne nagrade. Huawei je nadaljeval sodelovanje z Leico, Porsche Designom, Googlom ter drugimi vrhunskimi blagovnimi znamkami v želji po izboljšanju uporabniške izkušnje.

Tudi v prihodnosti se bo Huawei na podlagi potreb potrošnikov s pomočjo inovativnih idej pomikal naprej in prinašal vedno nova presenečenja globalnim potrošnikom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki