marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Družba MasterCard predstavila novo storitev sistema MasterPass, ki omogoča plačevanje znotraj aplikacij


24.02.2014
Objavil: Thomas Bergant

Družba MasterCard je danes na svetovnem kongresu mobilne telefonije Mobile World Congress v Barceloni napovedala, da bo sistem MasterPass omogočal plačevanje znotraj aplikacij in s tem omogočal potrošnikom varno nakupovanje znotraj mobilnih aplikacij.

Nova storitev sistema MasterPass odpravlja potrebo po vnašanju zaupnih bančnih podatkov v vsako mobilno aplikacijo posebej, in bo tako uporabnikom omogočala hitro in enostavno plačevanje. Družbe Forbes Digital Commerce, Fat Zebra, NoQ, Starbucks Australia in Shaw Theatres Singapore so med prvimi ponudniki aplikacij, ki bodo svoje kapacitete nakupovanja znotraj aplikacij povezali s sistemom MasterPass.

Potrošniki danes plačujejo na način, ki najbolj odraža njihove potrebe in življenjski slog, in to z vseh naprav, ki jih vsakodnevno uporabljajo. Potrošniki so nenehno v iskanju digitalnih bližnjic, ki ponujajo hitre in učinkovite rešitve ter enkratno izkušnjo. Znotraj storitve MasterPass se to lahko zgodi s preprostim dotikom ali klikom pri blagajni, doma, na poti, sedaj pa tudi direktno znotraj mobilne aplikacije.

Raziskava analitskega podjetja ABI Research je pokazala, da se bodo celotni prihodki mobilnih aplikacij, vključno s prodajo znotraj aplikacij, do konca leta 2016 povzpeli na 46 milijard dolarjev, kar je štirikrat več kot leta 2011, ko so celotni prihodki znašali 8, 5 milijard dolarjev. Povprečni uporabnik pametnega telefona ima na svoji napravi 26 mobilnih aplikacij, pri čemer za odprtje računa znotraj aplikacije in nakupovanja posreduje ponudnikom mobilnih aplikacij podatke o plačilnih karticah in druge občutljive informacije.

Z omogočanjem plačevanja znotraj aplikacij MasterPass razširja svoj sistem digitalnega plačevanja iz spletnih brskalnikov v nabor mobilnih aplikacij in omogoča potrošnikom varno in direktno povezovanje s svojo banko. Aplikacije, ki podpirajo sistem MasterPass, omogočajo potrošnikom plačevanje z enim samim klikom ali dotikom njihove najljubše naprave, ne da pri tem morali zapustiti aplikacijo. Poenostavljen proces plačevanja omogoča učinkovit nakup, podprt z najvišjim nivojem varnosti in kriptologije.

»Veseli smo, da bomo svojim strankam lahko pričeli ponujati sistem MasterPass kot inovativno rešitev za digitalno plačevanje. To se sklada z našo filozofijo, da omogočamo učinkovito in enostavno trgovanje znotraj aplikacij, »je dejal Robert Tibbs, predsednik in generalni direktor podjetja Forbers Digital Commerce.

»Plačevanje znotraj aplikacij pri sistemu MasterPass je najnovejša storitev družbe MasterCard, s katero naslavljamo specifične potrebe novega digitalnega ekosistema. S tem ustvarjamo enkratno izkušnjo za potrošnike, ki lahko enostavno plačujejo prek različnih kanalov in sistemov, trgovcem pa omogočamo, da dosegajo nove kupce na način, ki pred digitalno revolucijo, ni bil mogoč,« je dejal Ed McLaughlin, vodja oddelka za nove oblike plačevanja pri družbi MasterCard. »Poleg tega razvijamo tudi sistem, ki bo zagotavljal, da bo plačevanje prek različnih naprav, ki so podprte s sistemom MasterPass, enako ali celo bolj varno kot je plačevanje s plačilnimi karticami, tako da bomo potrošnikom v vsakem trenutku omogočali najvišjo raven varnosti.«

MasterPass In-App bo na voljo razvijalcem in trgovcem v začetku drugega četrtletja leta 2014. Storitev zahteva hitro in nemoteno integracijo, ki je bila do danes uspešno uvedena pri več kot 30.000 trgovcih MasterPass v Avstraliji, Kanadi, Italiji, Veliki Britaniji in Združenih državah Amerike.


Celoten nabor novosti družbe MasterCard, ki so predstavljene na svetovnem kongresu mobilne telefonije Mobile World Congress najdete v materialih za novinarje, novosti pa lahko spremljate tudi na našem Twitter profilu @MasterCardNews.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki