marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Xiaomijev prilagojeni čisti dobiček za leto 2023 se je povečal za 126,3 odstotka


25.03.2024
Objavil: Dare Gliha

Xiaomi je objavil svoje revidirane konsolidirane rezultate za leto 2023. Skupni prihodek skupine je znašal 271,0 milijarde RMB, medtem ko se je njen prilagojeni čisti dobiček povečal za 126,3 % in dosegel 19,3 milijarde RMB. Povečanje prilagojenega čistega dobička je močno preseglo pričakovanja trga in pomeni drugo najvišjo raven dobičkonosnosti od uvrstitve skupine na borzo.

Poslovni stroški za pametna električna vozila (»EV«) in druge nove pobude so se povečali na 6,7 milijarde RMB (brez odhodkov za odškodnine na podlagi delnic v zvezi s pametnim električnim vozilom in drugimi novimi pobudami v višini 0,8 milijarde RMB za leto). V četrtem četrtletju leta 2023 so skupni prihodki Xiaomi rasli dve zaporedni četrtletji in dosegli 73,2 milijarde RMB, kar je 10,9-odstotno povečanje medletno (»YoY«), njegov prilagojeni čisti dobiček pa se je povečal za 236,1 % YoY na 4 RMB. 9 milijard.

Skozi leto 2023 je Xiaomi vestno izvajal svojo ključno operativno strategijo »dvojnega poudarka na obsegu in dobičkonosnosti«. Zaznamovalo je tudi otvoritveno leto nadgrajene korporativne strategije Skupine pametnega ekosistema »Človek × Avto × Dom«. Kar zadeva poslovno uspešnost, je bila v prvi polovici leta 2023 zabeležena pospešena rast dobička, ki ji je v drugi polovici leta sledil četrtletni skok prihodkov. Oba kazalnika odražata izjemno odpornost skupine na rast in učinkovitost poslovanja. Kar zadeva razvoj ekosistema, je Xiaomi predstavil svoj novi operacijski sistem "Xiaomi HyperOS" in organiziral dogodek Xiaomi EV Technology Launch. Dogodek o predstavitvi izdelkov serije Xiaomi SU7 je predviden za 28. marec 2024, kar naj bi dodatno obogatilo ekosistemski portfelj skupine.

Premiumizacija spodbuja močno povpraševanje po vodilnih modelih pametnih telefonov

V segmentu pametnih telefonov so svetovne pošiljke pametnih telefonov Xiaomi v letu 2023 dosegle približno 145,6 milijona enot, letni prihodek od pametnih telefonov pa je dosegel 157,5 milijarde RMB in 14,6-odstotna bruto stopnja dobička. Po podatkih Canalysa je Xiaomi tri leta zapored ohranil svojo številko 3 po prodaji pametnih telefonov po svetu. V četrtem četrtletju 2023 so globalne pošiljke pametnih telefonov Skupine znašale 40,5 milijona enot, kar je 23,9 % več kot leto prej.

Ob soočanju z močno tržno konkurenco je Xiaomi še naprej sprejemal tehnološke inovacije in napredoval na trgu vrhunskih pametnih telefonov. Leta 2023 se je povprečna prodajna cena (»ASP«) pametnih telefonov skupine na celinski Kitajski povečala za več kot 19 % na letni ravni. Po podatkih tretjih oseb je Xiaomijev tržni delež pri prodaji pametnih telefonov v cenovnem segmentu od 4.000 do 6.000 RMB v celinski Kitajski leta 2023 dosegel 16,9 %, kar je 9,2 odstotne točke več kot v letu 2023. Lestvica prodaje v istem cenovnem segmentu se je v četrtem četrtletju dvignila na 1. mesto. V celinski Kitajski je delež Xiaomijevega deleža vrhunskih pametnih telefonov v celinski Kitajski (modeli z maloprodajnimi cenami 3.000 RMB ali nad) predstavljal več kot 20 % skupnih pošiljk pametnih telefonov skupine v tem letu.

Kot ena najuspešnejših kitajskih svetovnih blagovnih znamk so pametni telefoni Xiaomi lani ohranili trden položaj na svetovnem trgu. Po podatkih Canalysa so se v letu 2023 pošiljke pametnih telefonov Xiaomi uvrstile med prve tri v 51 državah in regijah na svetu in med pet najboljših v 65 državah in regijah na svetu. Natančneje, pošiljke pametnih telefonov Xiaomi so se uvrstile na 2. mesto na Bližnjem vzhodu in na 3. mesto v Latinski Ameriki, Afriki in jugovzhodni Aziji, z rastjo tržnega deleža v vseh teh regijah. Njegov vodilni model pametnega telefona je požel vsesplošno priznanje, saj serija Xiaomi 14 zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo.

Xiaomijeva nova maloprodajna operativna strategija »integracije prodajaln« je obrodila sadove z znatnim izboljšanjem učinkovitosti maloprodajnih trgovin brez povezave. Po podatkih tretjih oseb se je v celotnem letu 2023 tržni delež Xiaomi pri dobavah pametnih telefonov prek kanalov brez povezave na celinski Kitajski povečal na 8,4 %.

Število povezanih IoT naprav na platformi AIoT je doseglo rekordno visoko vrednost in poželo široko odobravanje na čezmorskih trgih

Leta 2023 je prihodek od Xiaomijevih IoT in izdelkov za življenjski slog znašal 80,1 milijarde RMB, njegova bruto stopnja dobička pa je dosegla 16,3 %, kar je rekordna vrednost. Od 31. decembra 2023 je število povezanih naprav IoT (brez pametnih telefonov, tablic in prenosnikov) na platformi AIoT podjetja Xiaomi doseglo 739,7 milijona, kar je 25,5 % več kot leto prej; število uporabnikov s petimi ali več napravami, povezanimi s platformo AIoT (brez pametnih telefonov, tablic in prenosnikov), je doseglo 14,5 milijona, kar je 25,3-odstotno povečanje na letni ravni. MAU skupine Mi Home App je decembra 2023 narasel na 85,8 milijona.

Xiaomi je še naprej širil svoje scenarije pametnega življenja in vztrajno pridobival svetovno prepoznavnost. Medtem je Xiaomi TV napredoval v strategiji premiumizacije. Po podatkih All View Cloud so se pošiljke televizorjev Xiaomi leta 2023 uvrstile med pet najboljših na svetu. Leta 2023 so pametni veliki gospodinjski aparati Xiaomi ohranili visoko rast prodaje, njeni prihodki pa so se medletno povečali za skoraj 40 %. Globalne pošiljke tabličnih računalnikov Xiaomi so presegle 5 milijonov enot, kar je več kot 50-odstotno povečanje na letni ravni. Zlasti letne pošiljke tabličnih računalnikov Xiaomi na čezmorskih trgih so se medletno podvojile. V sektorju nosljivih izdelkov Xiaomi ohranja svoj vodilni položaj v industriji s celovitimi funkcijami in raznolikim portfeljem izdelkov. Po podatkih Canalysa so se leta 2023 pošiljke nosljivih paščkov Xiaomi uvrstile na 2. mesto tako na celinski Kitajski kot na svetovnih trgih, pošiljke ušesnih čepkov TWS pa na 2. mesto v celinski Kitajski.

Sprejemanje sodelovanja spodbujanje trajne rasti v segmentu internetnih storitev

Leta 2023 je skupina internetnih storitev dosegla rekordne vrednosti tako v prihodkih kot v bruto stopnji dobička, pri čemer so prihodki od internetnih storitev dosegli 30,1 milijarde RMB, bruto stopnja dobička njenih internetnih storitev pa je dosegla 74,2 %. Z izkoriščanjem njegovega globalnega odtisa je podjetje MAU Xiaomi globalno in na celinski Kitajski (vključno s pametnimi telefoni in tablicami) doseglo 641,2 milijona oziroma 155,6 milijona.

V svojih globalnih partnerstvih ima Xiaomi odprt pristop, ki odpira potencial za poslovno monetizacijo. Leta 2023 so se prihodki od njenih internetnih storitev v tujini povečali za 24,1 % na 8,4 milijarde RMB, s čimer so dosegli rekordno vrednost in predstavljajo 28,0 % vseh prihodkov skupine od internetnih storitev.

Ker je Xiaomi še naprej optimiziral učinkovitost na svoji platformi, je prihodnja skupina oglaševanja dosegla 20,5 milijarde RMB, kar je 11,2-odstotno povečanje na letni ravni. Skupaj z napredovanjem strategij premijskega dodajanja pametnih telefonov se je število aktivnih uporabnikov in plačljivih uporabnikov skupine igralniškega poslovanja še naprej povečevalo, kar je spodbudilo prihodke od igre na srečo, da je tako leta 2023 doseglo 4,4 milijarde RMB, kar je 7,0-odstotno. povečanje na letni ravni.

Postavitev novih ciljev za obdobje 2020–2030, zavezanost vlaganju v temeljne jedrne tehnologije, da postanemo vodilni v globalnih vrhunskih tehnologijah

Leta 2023 je Xiaomi predstavil svoje nove cilje za obdobje 2020–2030. Skupina je zavezana trajnostnim naložbam v temeljne ključne tehnologije in je predana temi, da postane vodilna v razvijajočem se svetu globalnih vrhunskih tehnologij. Leta 2023 so stroški Xiaomi za raziskave in razvoj (»R&R«) znašali 19,1 milijarde RMB, kar je 19,2 % več kot leto prej. Na dan 31. decembra 2023 je skupina imela 17.800 zaposlenih na področju raziskav in razvoja, kar je predstavljalo 53 % naših zaposlenih.
28. decembra 2023 je Xiaomi na dogodku Xiaomi EV Technology Launch predstavil svoj prvi EV izdelek serije Xiaomi SU7. Dogodek je predstavil pet temeljnih tehnologij Xiaomi EV, ki označujejo ključ do uspeha v novem podjetju Xiaomi.

Izdelki Xiaomi so prisotni v več kot 100 države in regije po vsem svetu. Avgusta 2023 je bil Xiaomi že peto leto zapored uvrščen na seznam Fortune Global 500 in zasedel 360. mesto.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki